Nápověda
Všechny užitečné informace na jednom místě.
Objednávky
Nezdařila se mi online platba kartou.
Mohu opravit již objednaný fotoprodukt?
Kde mohu najít fakturu?
Posíláte produkty i na Slovensko?
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Co zkontrolovat při doručení?
Při neúspěšné platbě proces jednoduše zopakujte. Odkaz pro zaplacení naleznete ve svých objednávkách pod odkazem Zaplatit online, kde budete mít možnost vybrat ze všech možných platebních metod.
V případě fotodárků dochází po jejich objednání k jejich výrobě téměř ihned a ve většině případů je není možné měnit. Pokud si chybu uvědomíte hned po objednání fotoproduktu, kontaktujte nás a pokusíme se věc vyřešit k vaši spokojenosti.
Fakturu zasíláme v potvrzujícím e-mailu objednávky a kdykoliv ji naleznete také v přehledu svých objednávek. Faktura se nachází v každém detailu objednávky.
Ano, vytvořte si objednávku. V adrese zvolte Slovenskou republiku. Zvolte platbu kartou online a vyberte si vaši nejbližší pobočku Zásilkovny.
V naší prodejně si můžete osobně vyzvednout POUZE objednávky fotografií, retrofotografií, fotomagnetek, fotoplakátů a fotografií na desce. Adresa prodejny je lightQ = Ultralab&syn, Vladislavova 2, 110 00 Praha 1. Naši prodejnu najdete zde. Otevřeno máme Po-Pá 9-19 hod a So 9-14 hod. Objednávky fotoknih, fotokalendářů, fotopuzzlí ani fotopexes NENÍ možné vyzvednout osobně. I v případě osobního vyzvednutí je nutné mít objednávku PŘEDEM UHRAZENOU.
Pečlivě prohlédněte obal i vnitřek balíčku a jakékoli poškození ihned sepište s řidičem, či s obsluhou Zásilkovny. Pozdější reklamace bez sepsaného protokolu bohužel nemůžeme uznat. Více informací
Účet
Jak získám účet k vytváření fotodárků?
Mám problém s alby / nahráváním na Rajčeti
Jak mohu zrušit svůj účet?
V současnosti je možné se k fotodárkům přihlašovat přes Přihlášení. Nápovědu k novému přihlášení najdete zde: Nové přihlašení.
Fotodárky jsou od roku 2021 pouze partnerem Rajče a obě služby fungují od té doby samostatně.
Kontaktujte podporu Rajčete. Fotodárky jsou od roku 2021 samostatná služba, která je pouze partnerem Rajčete a již pod něj nespadá. Tyto problémy proto nemůžeme řešit a jsou pouze v kompetenci podpory portálu Rajče.
Pokud si přejete zrušit účet s fotodárky, kontaktujte nás e-mailem. Pokud byste chtěli zrušit účet fotodárků i účet na Rajčeti, použijte odkaz Smazat účet v nastavení svého profilu Rajčete. Následně vás bude podpora Rajčete informovat o celém průběhu mazání vašich dat.
Produkty
Jaká je dodací lhůta fotodárků?
Jak nahrát fotografie?
Jak uložit rozdělaný fotoprodukt?
V jakém formátu mají být soubory pro fotodárky?
Jaké je doporučené min. rozlišení pro fotografie?
Proč je fotografie označena vykřičníkem?
Jak a na co se fotokniha tiskne?
Proč je počet stran knih omezený?
Kolik kartiček má pexeso?
Fotografie nahrajete v prvním kroku vytváření fotodárku. Můžete je nahrát z alb na Rajčeti nebo přímo z vašeho počítače, telefonu nebo tabletu. Doporučujeme připravit si samostatnou složku s vybranými fotografiemi pro jednodušší nahrávání.
Každý krok při vytváření fotoproduktů se automaticky ukládá. Fotoprodukt tedy nemusíte nijak ukládat. Práci můžete kdykoliv přerušit a vrátit se zpět.
POZOR: Nepřihlášenému uživateli můžeme uchovávat jeho fotoprodukty pouze 14 dní.
POZOR: Nepřihlášenému uživateli můžeme uchovávat jeho fotoprodukty pouze 14 dní.
Formát fotografií musí být ve formátu JPG.
Formát 9x13 - 1063x1536 pixelů
Formát 10x15 - 1181x1772 pixelů
Formát 13x18 - 1536x2126 pixelů
Formát 15x21 - 1772x2480 pixelů
Formát 20x30 - 2362x3544 pixelů
Formát 30x40 - 3544x4724 pixelů
Barevný vykřičník – oranžový nebo červený – znamená, že fotografie má nižší tiskovou kvalitu a doporučujeme ji vyměnit za jinou s vyšším rozlišením.
Podrobnosti o počtu stran a jiných vlastnostech naleznete na stránce fotoknih, kde je u jednotlivých typů knih možné rozkliknout si odkaz na více informací o daném typu knihy.
Naše pexeso má 32 párů kartiček. Můžete si vybrat ze tří přednastavených stylů zadních stránek nebo si můžete zvolit vlastní obrázek na zadní stranu pexesa.