Nápověda
Všechny užitečné informace na jednom místě.
Objednávky
Nezdařila se mi online platba kartou.
Mohu opravit již objednaný fotoprodukt?
Kde mohu najít fakturu?
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Co zkontrolovat při doručení?
Při neúspěšné platbě proces jednoduše zopakujte. Odkaz pro zaplacení naleznete ve svých objednávkách pod odkazem Zaplatit online, kde budete mít možnost vybrat ze všech možných platebních metod.
V případě fotodárků dochází po jejich objednání k jejich výrobě téměř hned a ve většině případů je není možné měnit. Pokud si chybu uvědomíte hned po objednání fotoproduktu, kontaktujte nás a pokusíme se věc vyřešit k vaši spokojenosti.
Fakturu zasíláme v potvrzujícím e-mailu objednávky a kdykoliv ji naleznete také v přehledu svých objednávek. Faktura se nachází v každém detailu objednávky.
V naší prodejně si můžete osobně vyzvednout POUZE objednávky fotografií, fotomagnetek, fotoplakátů a fotografií na desce. Adresa prodejny je lightQ = Ultralab&syn, Vladislavova 2, 110 00 Praha 1. Naši prodejnu najdete zde. Otevřeno máme Po-Pá 9-19 hod a So 9-14 hod. Objednávky fotoknih, fotokalendářů, fotopuzzlí ani fotopexes NENÍ možné vyzvednout osobně. I v případě osobního vyzvednutí je nutné mít objednávku předem uhrazenou.
Pečlivě prohlédněte obal i vnitřek balíčku a jakékoli poškození ihned sepište s řidičem, či s obsluhou Zásilkovny. Pozdější reklamace bez sepsaného protokolu bohužel nemůžeme uznat. Více informací
Účet
Jak získám účet k vytváření fotodárků?
Mám problém s alby / nahráváním na Rajčeti
Jak změnit svůj přihlašovací e-mail?
Jak změnit přezdívku?
Jak mohu zrušit svůj účet?
V současnosti je možné se k fotodárkům přihlašovat přes účet Rajče. Jiná možnost zatím není. Pracujeme na vlastním přihlašování, které spustíme v dohledné době.
Fotodárky jsou od roku 2021 pouze partnerem Rajče a obě služby fungují od té doby samostatně. Přesto je jistá provázanost mezi službami zatím nutná z technických důvodů.
Kontaktujte podporu Rajčete. Fotodárky jsou od roku 2021 samostatná služba, která je pouze partnerem Rajčete a již pod něj nespadá. Tyto problémy proto nemůžeme řešit a jsou pouze v kompetenci podpory portálu Rajče.
Váš přihlašovací e-mail změníte v nastavení svého profilu na Rajčeti, přes které se k fotodárkům zatím stále přihlašujete (v dohledné době budou mít fotodárky své vlastní přihlašování). Nemáte-li přístup k původní e-mailové adrese, kontaktujte prosím naši podporu.
Změna vaší přezdívky si vyžádá také změnu adresy vašeho účtu na Rajčeti. Pokud souhlasíte, kontaktujte přímo podporu Rajčete.
Pokud si přejete zrušit účet s fotodárky, kontaktujte nás e-mailem. Pokud byste chtěli zrušit účet fotodárků i účet na Rajčeti, použijte odkaz Smazat účet v nastavení svého profilu Rajčete. Následně vás bude podpora Rajčete informovat o celém průběhu mazání vašich dat.
Produkty
Jaká je dodací lhůta fotodárků?
Proč je počet stran knih omezený?
Objevilo se varovaní, že je fotka malá?
Jak uložit rozdělaný fotoprodukt?
Jak a na co se fotokniha tiskne?
Zkuste nahrát větší fotku, jinak může být kvalita vytisknuté fotky špatná. Optimální pro fotodárky je nahrávat originální fotky přímo z disku, nikoliv z Rajčete, kde jsou fotky zmenšené. Ideální rozměr fotek je alespoň 4000 x 3000 pixelů. Pokud je pro vás důležitější obsah fotky, než její kvalita, produkt je možné vyrobit, ale kontaktujte naši podporu.
Každý krok při vytváření fotoproduktů se automaticky ukládá. Fotoprodukt tedy nemusíte nijak ukládat. Práci můžete kdykoliv přerušit a vrátit se zpět.
POZOR: Nepřihlášenému uživateli můžeme uchovávat jeho fotoprodukty pouze 14 dní.
POZOR: Nepřihlášenému uživateli můžeme uchovávat jeho fotoprodukty pouze 14 dní.
Podrobnosti o počtu stran a jiných vlastnostech naleznete na stránce fotoknih, kde je u jednotlivých typů knih možné rozkliknout si odkaz na více informací o daném typu knihy.